Sklad náhradních dílů - Úvodní charakteristika
Agenda „Sklad náhradních dílů“ (dále jen agenda „Sklad ND“) je určena pro všechny naše zákazníky provozující agendu „Zakázkový systém autodílny“.
Agenda „Sklad ND“ umožňuje evidenci pohybu náhradních dílů a ostatních materiálů používaných při opravách vozidel/mechanismů. Požadavek na zajištění ND, nákup, příjem na sklad, výdej na zakázkový list, na vozidlo/mechanismus, přímý prodej.
Zpracování údajů na počítačích usnadňuje administrativu a řízení „Skladu„ a „Autodílny“, kontroluje a objektivizuje údaje potřebné pro rozhodování vedoucích pracovníků.
Stručná charakteristika nabídky agendy:
- Využití údajů uložených v kmenových a řídících číselnících
- Evidence požadavku na zajištění ND nebo jiného materiálu
- Realizace celého procesu nákupu ND nebo materiálu (nákup, přijetí na sklad, výdej k opravě v dílně nebo přímo na vozidlo/mechanismus, přímý prodej)
- Řešení všech vzniklých situací (nákup za „hotové“ přímo do vozidla na dílně, zboží dodáno a hned vydáno, ale faktura přijde později, jen prodej přímo zákazníkovi, atd.)
- Evidence použití náhradních dílů a ostatních materiálů dle zakázkových listů, dle vozidel / mechanismů, dle zákazníků, dle skupin materiálů, atd.
- Kompletní vyúčtování pohybů na skladě za určité časové období
- Tiskové sestavy a rozborové tabulky „Skladu ND“
- Zúčtování příjmů/výdejů ND a ostatních materiálů v agendě „Účetnictví“
V nadstavbových modulech:
- převod vydaných ND a ostatních materiálů do zakázkových listů agendy „Zakázkový systém autodílny“
- převod ND a ostatních materiálů vydaných přímo na vozidlo do nákladů vozidel/mechanismů v agendě „Řízení dopravního střediska“