hlavní stránka

Autodílna - Vyúčtování zakázek

  • kontrola termínů předpokládaného ukončení zakázek
  • doplnění prací provedených jednotlivými mechaniky, s využitím údajů z uložených pravidelně se opakujících položek a normo-časových operací
  • doplnění použitého materiálu, náhradních dílů
  • fakturace provedených prací dle normo-časů nebo dle smluvních cen (nebo jejich kombinací)
  • sdělení zákazníkovi o dalších nalezených závadách a předpokládaných opravách v dalším období
  • ukončení zakázky, výpočet DPH, zaokrouhlení celkové částky
  • tisk vyúčtování zakázkového listu s rozpisem provedených prací a použitého materiálu
  • sestavení a tisk daňového dokladu (faktura, vnitropodniková převodka), tisk stvrzenky o hotovostní platbě (příjmový doklad)
  • sestavení a tisk dokladu „Emisní protokol“ z měření emisí
  • lze se vrátit k libovolnému zakázkovému listu z minulých období a znovu vytisknout vyúčtování, daňový doklad, kompletní opis všech údajů zakázkového listu


  • informační systém sleduje:
    • termíny ukončení zakázek
    • rozpracované a dokončené zakázky
    • zakázky pro jednotlivé zákazníky, dle vybraných druhů oprav, dle vozidel/mechanismů
    • zpětný přehled o všech provedených opravách vybraných vozidel/mechanismů, přehled o prováděných operacích dle jednotlivých mechaniků (kdo opravoval brzdy, atd.)